2010. február 3., szerda



1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte!

2. A logót ki kell tennem a blogomba!

3. Be kell linkelnem azt, akitõl kaptam!

4. Írni kell magamról 7 dolgot!

5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak!

6. Be kell linkelnem õket.

7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

8. Nem küldhetem olyannak, akinek a blogja volt már tüntetve!


Először is: NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON KÖSZÖNÖM Bogíínak, aki gondolt rám és elküldte nekem ezt a díjat! Annyira meghatódtam, hogy még a könnyem is kifolyt!Köszönöm Bogíí!Mindig hűséges olvasóm vagy, és mindig megérted,ha van valami problémám és sokáig nem tudok frisselni!Mégegyszer nagyon köszönöm!



Nos, most kell írnom 7 dolgot magamról! Hát lássuk csak:

1. FANATIKUS Twilight Saga őrült vagyok *.*

2.IMÁDOK olvasni!

3.Szexinek tartom Robert Pattinsont(méghozzá nagyon is *pirulósfej*)

4.Szeretek fotózni.

5.Imádom a pillangókat!

6.Nagyon de nagyon de nagyon szeretem az olvasóimat!

7.És végül nagyon szeretem a barátaimat,akik mindenben támogatnak(és az anyukámat is*.*)
A blogok:
3. Ivcsi és Manó blogja http://igaz-szerelem.blogspot.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése