2009. december 24., csütörtök


Sziasztok! Boldog Karácsonyt minden kedves olvasómnak! Az én ajándékom számotokra az oly régóta várt harmadik fejezet...remélem tetszik majd!



Harmadik fejezet – Régi – új barát

Megláttam azt a pizsamát, amit azokra az időkre tartogattam, mikor Ő itt volt. Ami az utóbbi időben a mindennapokat jelentette.
Amikor megláttam, azonnal kezdődött minden előröl. A sírás, a lyuk mélységes rosszabbodása, a fájdalom különböző erősségű hullámai…minden egyszerre tört rám.

„ELÉG!!!!” – kiáltottam magamra.

Be kellett fejeznem, nem hagyhattam, hogy megint hatalmába kerítsen a fájdalom. Nem szabadott győzedelmeskednie felettem…nekem kell győznöm.
De sajnos nem sikerült legyőznöm…felvettem a pizsamám, s azt, amelyik Rá emlékeztet, jó mélyre dugtam a fiókomban. Majd lófarokba fogtam hajam, s lefeküdtem.
Mondanom sem kell, az alvás nem egyhamar jött össze. S amikor végre sikerült elaludnom, akkor jöttek a rémálmok…




***


Már napok teltek el a kiborulásom óta…Kezdem összeszedni magam…
Épp La Push felé tartok, meglátogatom Jake-t.
Remélem örülni fog nekem, mert nekem már nagyon hiányzik!


- Hello Billy! – mondtam, mikor beléptem az ajtón.
- Hello Bella! Rég láttalak! Mi járatban?
- Jake-hez jöttem! - feleltem mosolyogva.
- A szobájában van.
- Kösz Billy!


Jake szobája felé vettem az irányt. Kíváncsi voltam, mit fog szólni. Benyitottam.

- Bella! – kiáltott fel széles mosollyal arcán!
- Jake! – mondtam, majd a karjaiba borultam.
- Mit keresel te itt? Csak nem történt valami baj?
- Azért lehetnél kedvesebb is. – mondtam fintorogva – Hiányoztál, és gondoltam meglátogatlak.
- Örülök, hogy így döntöttél. Na, és mit akarsz csinálni?
- Csak lógni…veled…a lényeg, hogy veled…
- Oké. – mosolygott továbbra is.





***



Ezentúl mindennap együtt lógtunk. Valamikor csak ültünk egymás mellett, vagy csak sétálgattunk a parton és nem szóltunk semmit, de ez így volt jó. Jó volt Jake-kel lenni. S egy idő után rájöttem, hogy ő tart össze engem. És pocsékul éreztem magam, amiért kihasználom őt.
Egy nap a suliban megláttam egy plakátot, melyen ez állt: „Tanulni akarsz? Utazni? Akkor jelentkezz!”
Egy külföldi cserediákprogram plakátja volt…gondoltam jelentkezem…hátha jót tesz!


- Apa! – kiáltottam, ahogy beléptem a lakásba – Kitaláltam valamit.
- Szia Bells! Mitől van olyan jó kedved?
- Írországba megyek! – mosolyogtam.
- Oh…de miért? Vagyis, hogyan…hogy jutott ez eszedbe?
- Cserekapcsolat! – mutatom a plakátot mosolyogva – Mit szólsz? Egy évre szól…egy év Írországban…el tudod ezt képzelni? Csodás lenne! Tanulhatnék, bejárhatnám az országot…Kérlek Apa! Engedd meg!
- Hát…ha…ha ez jót tenne neked…akkor menj…
- Ó Apu! Köszönöm!

Jelentkeztem a suliban. Majd lefoglaltam egy jegyet a neten. Elkezdtem csomagolni, s új ruhákat venni. Majd jött a neheze…elmondani Jake-nek.

- Hey Jake!
- Hello Bella! Mizujs?
- Jake, el kell mondanom valamit…
- Hú…ez nagyon hivatalosan hangzik…
- Ne Jake! Ne nevess…ez most komoly!
- Oké Bella, mondd!
- Szóval…a minap a suliban megláttam egy plakátot, amely egy írországi cserekapcsolatot hirdetett. S én jelentkeztem rá…két nap múlva megyek Írországba… - az arca…istenem, még sosem láttam ilyen elgyötörtnek… - Ne haragudj Jake!
- Mennyi időre?
- Egy évre…
- Huh… oké…hát akkor ha jól értem, most búcsúzni jöttél…
- Igen, valahogy úgy…
- Oké, hát akkor…jó utat…azért majd írj…
- Persze, hogy írok Jake, minden héten… - ugrottam a nyakába. Sokáig álltunk így egymás karjai közt…


Elbúcsúztam Jake-től, s hazamentem.

Két nap múlva apám kivitt a reptérre, tőle is búcsút vettem, majd felszálltam a gépre.
Hosszú út volt. Többnyire olvastam vagy aludtam a gépen. És akkor végre megérkeztem…
Leszálltam a gépről…de ekkor még nem sejtettem mi vár majd rám…

6 megjegyzés:

  1. sziiiia
    mikor elsz új fejezet?
    lécci siess!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon tetszik a történet, szerintem sokat lehet belőle kihozni, szóval HAJRÁ! És persze nagyon várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Most találtam a töridre, és sajnálattal olvasom, hogy nem akarod folytatni, pedig szerintem nagyon jó, és az eddigiek alapján nagyon jó sztorit lehet kihozni belőle, úgyhogy hajrá!

    Nem ígérem, hogy minden fejihez írok komit, mert ahhoz lusta vagyok (hát igen... legalább beismerem), de itt leszek és olvaslak!

    Várom a kövit!

    VálaszTörlés
  4. Oh igen, még egy apróság. Lehet csak én vagyok így vele, de eléggé nehezen olvasható a szöveg. Lehetne kicsit nagyobb, vagy valamilyen más színeket használhatnál. Köszike!

    VálaszTörlés
  5. Köszi a megjegyzéseket!
    Pet!Megpróbálok változtatni,hogy olvashatóbb legyen!
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. remélem folytatod
    én nagyon szeretném..
    kíváncsi vagyok, hogy mi fog történni Írországban..vajon Eddy és Bella újra találkoznak?És ha igen újra összejönnek? annyira de annyira kíváncsi vagyok
    lécci folytasd..én sem ígérem,hogy mindegyikhez írok komit, mert én is bevallom,hogy lusta vagyok..de én is itt leszek és olvasok
    puszíí

    VálaszTörlés